lördag 17 april 2010

sjuk dröm

klckan är 10 över 2 och jag har vart vaken i ungefär 2 timmar :)
kusin sov här inatt.
men iaf, drömde en sjuuuuuuk dröm?..
jag drömde att de va basket träning och jag tränade i highsocks och björnborg trosor & en sporttop-.-? aja, tränade i de iaf ett tag sen sa jag att jag hade ont i foten och skulle åka ifrån träningen för jag skämdes ju för att jag inte hade kläder..
pappa kom och hämtade mig och vi åkte till hans mördarverksta?
så kom chelsie dit och hon hade en kamera med sig, och om man tog kort med kameran så kunde man se alla inälvor i en?.. så jag tog kort på mig själv, fast pappa sa nej.
jag blev skiiit rädd när jag såg bilden på mig, eftersom att jag såg allt som va inuti min kropp-.-? sen skjutsade pappa hem mig och chelsie hem till mig och precis när vi kommer innanför dörren så plingar de på dörren.
& de sjuka va att de plinga på dörren på riktigt, men jag vaknade inte när det plinga utan lite efter och insåg då att de hade plingat på dörren på riktigt :D
haha, helt sjuk drööm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar