onsdag 14 april 2010

min kanin mår inge bra...

herregud:(:(
när mamma hämta mig från skolan sa hon att doris(min kanin) inte verkade må så bra..
trodde inte de va så farligt, men när jag kom hem så ba drog hon sig udan från mig & de brukar dom göra när dom är sjuka.. tiden gick och jag åkte på fotbollsträning..
när jag kom hem låg hon o skaka och krampade i buren. fick panik och visste inte vad jag skulle göra. hon verkade uppblåst i magen så jag tryckte lite försiktigt och då ba sprutade de ut vätska ur henne.. + att hon typ rapa... mamma jobbade så jag gick in till grannarna för dom har typ 1000 djur och är typ djurskötare. dom sa att hon typ kanske hade kunnat få hjärnblödningen eller nåt sånt, vet inte riktigt..
men nu ligger hon iaf i sin bur´och bara krampar, ingen kontroll över sin kropp..
skulle vi åka upp till nåt djursjukhus sa dom att de skulle kosta minst 2000 kr......... men nu ska jag o titta till henne!
fan om du dör..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar