tisdag 30 mars 2010

ny igeeeen!

haha jorå! ny heahter igennnnnn!
men nu har jag bestäm mig för att jag ska ha den här ett tag, kolla på kissies liksom, hon har haft samma i över 1 år! och jag byter nästa varje/varannan vecka haha.
men den blev jätte stor :o ..haha, men ändå..jag orkar inte bry mig.
skola idag som vanligt. förutom att jag o nåra till va i andra klassen hela dagen, för deras lärare är typ i thailand...usch, hatar den läraren. och våran lärare har typ högt blod grejs så hon får inte ens jobba. & nåra är inne hos 5:orna också, haha!
men iaf, drog hem vid 2 från skolan och åt lite och nu sitter jag hääär!
ingenting att göra, men vi får väl se om jag hittar på någonting lite senare, tror jag drar till chelsie..juste!! vi skulle ju kolla en sak..hehe.
men nu drar jag mig, hejsvjes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar