torsdag 4 mars 2010

jobbig dag

gick upp fyra i morse och tog taxi 5 över 4 till stationen. där ifrån tog vi bussen till stockholm, vi skulle på kryssning över en dag bara...men så blev det inte... de krångligt o förklara men men...
vi kommer fram till stockholm & busschaufören säger: bussen går inte försen tidigast klockan 9 ( skulle gå kvart i 8 )....vi ba aja.. sen kommer vi in på stationen och ska cheka in, då ba säger tanten i luckan: nej, tyvär...båtarna sitter fast ute i östersjön, dom kommer inte loss..
jag och lina= -.- ......klockan va liksom 8 på morgonen,ingenting va öppet?
vi gick till donken i stormen i stockholm, satt & fikade på donken i 2 timmar hahaha!
sen gick vi till gamla torget och jag hade tygskor på mig, tänkte ju att vi ändå bara skulle vara inne på båten..hade ingen känsel i mina fötter, gick till första sko affär & leta skor, men de fanns typ inga...vi gick vidare och så, kolla i affärer, hitta typ inget... vid 12 går vi till Friday och åt! jätte gott! mamma & annelie blev kite dragna...men dom killarna som servera va snygga(a)..
sen i alla fall så vid 4 går en buss till västerås, vi tar den & hamnar med värsta gänget.. SKIT DRYGT. mamma sitter o snackar/skriker/skämmer ut mig, med dom.. typ satt och gömde mig.
sen somna jag haha, sedan kom vi hem, mamma måde skit. rätt åt henne.
nu sitter vi här,jag håller på och fryser ihjäl!
-vi skulle ju åka till stockholm i morron, men vi orkar inte, för jag ska dit på lördag också..
men vi drar typ till arosfortet eller bara ner på stan och kollar lite!
blev ett långt inlägg, men vad är bloggar till för ? ;)
puss!
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar