tisdag 16 mars 2010

:)

har inte lagt upp nånting för att de har vart frågegrejs.
hade inte orkat i alla fall haha....
sitter och nördar vid datan & har gjort de i flera timmar, finns inget o kolla längre..har kolla precis allt, allas bdb, alla bloggar och allt sånt!
så jag bloggar istället ;)
kom till skolan vid 11 idag, slutade 2, skööööööööööönt!
sen drog jag ner på stan med chelsie, vi satt mest bara på hennes mammas jobb och drack oboy haha. & hon åt tårta, inte jag..de så jävla äckligt!!!!!!!!!!
sen drog vi hem till henne och typ fixa lite.
sen skulle hon på träning då gick jag hem, sen har jag bara setat vid datan.
skola som vanligt i morron. tyska på dirrren i morron -.- ... skit dryg lärare som typ skriker. a, skit samma haha, måste dra.
pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar