lördag 27 mars 2010

12.21

hejsan.
nu har jag inte bloggat på flera dagar, jag har varken orkat eller hunnigt.
börjar bli tråkigt haha. ingen kissie/dessie/paow för mig inte:D
men iaf, ikväll kommer ebba, linn och klara hit. vi ska typ äta & så.
sen sover linn & klara här!:)
ska snart iväg till sura för att hämta typ vin/sprit/öl & sånt skit tills mamma fyller år. men jag dricker inte, så :) ...skulle iaf inte få för mamma..

i morgon så skulle jag på basket match i uppsala, som började kl 17.
men nyss ringde min fotbolls tränare och fråga om jag kunde vara med på en fotbolls match imorgon klockan 15. och då slutar den vid halv 5. & då hinner jag inte med och åka till uppsala. vi skulle spela mot almtunas 98or... vi vinner mot dom med typ 100-0...haha, så jag är med på fotbolls matchen istället kl 3 i morgon på hamre!
kom & kolla om ni inte har nånting annat för er:D de på konstgräset;)

-men nu ska jag dra till sura med mamma, pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar