måndag 1 mars 2010

tråk!

ja..jag ahr verkligen ingenting att säga! klockan är 02:24 och jag är inte de minsta trött!
sitter och pratar med Emil på skype! vi har snackat i några timmar haha!


tänkte skriva lite om hur mitt sportlov kommer se ut!
måndag: först kommer nino sen när hon drar kommer en annan, men säger inte vem, de e en helmis hihi....
tisdag: ingenting vad jag vet.
onsdag: ingenting!
torsdag: åker på en endagarskryssning med mamma, annelie & lina!
fredag: åker till stockholm med mamma, ebba, frej & deras pappa, skit kul!
lördag: vara med emil.
söndag: 2 matcher på viksäng, och jag hoppas verkligen att de i alla fall är lite bättre med min fot då! men som sagt så ska jag tejpa den! & min andra också hahaha!
sen så är det väl skola på måndagen..*suck*...men nu slipper jag i alla fall gå runt med mina jäklans kryckor i skolan, och kan sitta som normalt folk!

nu har jag inget mer att skriva om, eller de hade jag igentligen inte alls..men jag har bara så sjukt tråkigt!
nu drar jag, puss!
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar