tisdag 16 februari 2010

datanörd

sitter och nördar datan och tvn, har ingenting annat för mig...
efter skolan idag så drog jag till chelsie, och vi gjorde typ ingenting...eller jag städa hennes garderob-.- sen drog vi ut & hon typ ställde sig och dansa mitt bland alla hus :) ?
jag filma :D sen så slängde hon sig i snön och jag vet inte vad...sen gick hon in och satte på sig värsta kläderna hahaha, höll på och garva ihjäl! sen va vi typ vid nån lekpark & chelsie tvinga mig att åka nån jävla rutchelkana(stavning) och ja åkte på mina tyg skor så jag FLÖG fram..
ansiktet rakt ner i snön,såklart!..ännu mer garv! sen när de va som värst så såklaaaaaaaart så går de förbi 3 killar.. vi börjar as garva ännu mer och bara ligger och garvar och chelsie i sina fina kläder hahaha! sen drog jag in till mig och hon hem till sig. nu sitter jag här och kollar på film! skräckfilm faktiskt(a), skit rädd..
tid hos doktorn i morron vid 10 så de blir sovmorron!
tar väl lite tid där, men jag åker tillbaka till skolan. får se om jag ska gå på några lektioner, men jag måste dit och träffa andra halvan efter allt som har hänt.. annars klarar jag mig inte.
nu ska jag gå och sova, vi hörs
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar